حامیان پروفسور قربانعلی اسدی

حامیان پروفسور قربان علی اسدی ، کاندیدای اصلاح طلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس از شیروان

حامیان پروفسور قربانعلی اسدی

حامیان پروفسور قربان علی اسدی ، کاندیدای اصلاح طلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس از شیروان

حامیان پروفسور قربانعلی اسدی

وبلاگ طرفداران و حامیان پروفسور قربانعلی اسدی، کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان شیروان
وبلاگ حامیان پروفسور قربانعلی اسدی توسط طرفداران ایشان مدیریت میشود
پروفسور قربانعلی اسدی ، دکتر قربانعلی اسدی ، کاندیدای اصلاح طلب شیروان

نویسندگان

اسماعیل حسین پور

اسماعیل حسین پور دوشنبه شب در جمع هواداران ستاد بانوان یکی از نامزد انتخاباتی رد صلاحیت شده خراسان شمالی با بیان اینکه طی چند سال گذشته شاهد پس رفت هایی در استان و شهرستان های مختلف از نظر مدیریتی و اجرایی بوده ایم اظهار کرد: کار نماینده کارخانه آوردن نیست، نماینده کارش قانون گذاری و نظارت است و اگر با شخص دولت و رئیس جمهور خوب باشد می تواند به جای یک کارخانه چند کارخانه بیاورد همان گونه که در اسفراین و بجنورد شاهد این تحولات بوده ایم.

 وی با بیان اینکه کار یک نماینده خرج ۲۰ میلیارد ریالی در ایام انتخابات و پهن کردن سفره برای جمع آوری آرای خود نیست گفت: فرهنگ انتخابات در شیروان باید اصلاح شود و باید ثابت کنیم دیگر به آشپزخانه رای نمی دهیم و در این استان اندیشه حاکم است نه تراول، به گداپروری و پول های کثیف پایان دهیم چرا که این در شان مردمان این دیار نیست.
عضو شورای اسلامی شهر شیروان افزود: اگر نماینده اقتدار داشته باشد و از نیروهای مقتدر استفاده کند نباید بزرگترین زندان استان را به این شهرستان اختصاص دهند.
حسین پور گفت: حضور در فعالیت های انتخاباتی مجاهدت است که ما قدردان این مجاهدت ها و ایثار هستیم و ما همان مردمانی هستیم که وقتی در سال ۹۲ در تدبیر بزرگ دولت روحانی پای کار آمد که دروازه های بسیاری گشوده شد و امروز با انتخاب فرد اصلح می توانیم معادلات این شهر را بر هم بزنیم.
وی افزود: اگر بدخواهان نگذارند پای نامزدهای رد صلاحیت شده به مجلس برسد صدای آنان از حنجره دیگر نامزدان مورد حمایت همین عزیزان شنیده خواهد شد و بااین رد صلاحیت ها حامیان هیچ موقع خانه نشین نخواهند شد و نباید تفکر این را داشته باشیم که با رد صلاحیت نامزدان شاخص؛ رای خالی و سفید در صندوق بیندازیم.
شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که براساس آخرین تایید صلاحیت ها شده ۱۰ نفر در این حوزه برای کسب آن رقابت می کنند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی